sobota, 18 maja 2013

PRZEPRASZAM...

Siemka wszystkim!
No więc mam wymówkę czemu nie pisze rozdziałów i nie dodaje. xdd

Wciągnęłam się w "Danger'a" <klik>. POPROSTU KOCHAM TO!<3
Próbuje coś napisać i coś tam już mam ale jeszcze nie skończone.
Może jutro coś dodam albo po jutrze, bo jeszcze musze się uczyć do klasówki...i mama pewnie zabierze mi kompa i neta...
Ahh...XD masakra.
Oczywiście "Danger'a" polecam jak najbardziej, naprawde wciąga...wczoraj przeczytałam 30 rozdziałów..a dzisiaj jestem już na 43. Heh..:D Serrio polecam;)
A tu macie bloga Sylwki: 
<klik>
 POLECAM ! Dziewczyna ma talent+ baaaardzo ją kocham<3 HEHE BFF*.*

4 komentarze:

  1. Powinnaś już dodać rozdział . Jak założyłaś sobie bloga to też masz obowiązek dodawać rozdziały - sorry jak Cię uraziłam ale to moje zdanie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uraziłaś, wiem i rozumiem twoje zdanie, tylko ostatniu nie miałam wgl czasu więc najmocniej przepraszam. Nowy już dodałam i myśle że następne będę mogła już regularnie dodawać, myślę że co 2 dni będę dodawać albo nawet co dziennie, zobacze jak ze szkołą i wgl. Teraz jestem chora to może coś napiszę. Buziaki:* i jeszcze raz BARDZO przepraszam:*

      Usuń
  2. ejjj bo ja chce już następny ;cc

    OdpowiedzUsuń