poniedziałek, 6 maja 2013

Rozdział 3.


         Wszyscy weszliśmy do limuzyny, gdy do niej weszliśmy, aż otworzyłam z Monicą usta z wrażenia. Po całej długości samochodu rozciągała się czarna sofa ze skóry. Szyby były przyciemniane, a za jedną przyciemnianą szybą siedział kierowca. Gdy ruszyliśmy obok mnie usiadł Juju, a obok Monicy Alfredo. Limuzyna ruszyła.
- Jak sie wam podoba?-zapytał Jus patrząc się na mnie.
- Dalej nie możemy w to uwierzyć że tu jesteśmy.-zaśmiałam się razem z Monicą, a Juju zaczął bawić się moimi włosami.
- Ty jesteś Monica, tak?-zapytał się Alfredo, patrząc się na moją przyjaciółkę.
- Tak.- powiedziała troszke speszona ale uśmiechnięta, widać było że Alfred jej sie podoba.
Chwile siedzieliśmy w ciszy, ale Jus ją przerwał.
- Ej, Fredo. Może zabierzemy te panie dzisiaj przed wylotem na jakiś film do kina ? Co ty na to ?
- No ba, jeszcze sie pytasz ?- zaśmiał sie.
- A na jaki film ?- zapytała moja przyjaciółka.
- Hmm...a na jaki chcecie ? Może na jakiś horror ?- zaproponował Juju.
- Chętnie.- Odpowiedziała Monica a ja tylko uśmiechnęłam się na znak że też jestem za.
Po pół godzinnej drodze dojechaliśmy do naszego nowego domu, przed którym stał już nasz wóz przeprowadzkowy z naszymi rzeczami. Wyszłyśmy z limuzyny i razem z moją mamą poszłyśmy do naszego nowego domu. Gdy otworzyłyśmy drzwi do naszego nowego domu, byłyśmy zdziwione ponieważ był on śliczny i o wiele większy od naszego poprzedniego domu. Był on ślicznie urządzony. Od razu przy wejściu zostawiłyśmy torby i walizki i pobiegłyśmy do naszych pokoi. Były obok siebie więc nie musiałyśmy daleko chodzić. Ja poszłam do swojego pokoju i usłyszałam jak ktoś zamyka drzwi, myślałam że to Monica więc powiedziałam:
- WOW! Tu jest super..!- odwróciłam się i zamiast Monicy zobaczyłam Biebsa. który objął mnie w tali i mocno przytulił.
- Wiedziałem że ci sie spodoba. Troszke tu pomagałem.- i uśmiechnął się do mnie.
- No to masz gust.- uśmiechnęłam się.
Justin przybliżył do mnie głowę tak jakby chciał mnie pocałować, ja nie stawiałam większego oporu. Przybliżył ją jeszcze bardziej i....


                                                      ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Następny rozdział dodam dzisiaj wieczorem, chyba że napisze go wcześniej. BUZIAKI:*

4 komentarze:

  1. I? i co?? :P haha ^^ KOlejny proszę!! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No pisz to nooo :) Co on zrobił < 3333

    A tak w ogóle to są nowe rozdziały na moim blog ;P
    http://life-is-just-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo szybko sie zapoznalii. ale jest fajneee

    OdpowiedzUsuń